فروش عسل طبیعی

فروش عسل طبیعی با ضمانت تست

فروش عسل طبیعی

فروش عسل طبیعی با ضمانت تست

فروش عسل طبیعی با ضمانت بازگشت محصول 09130081735

بایگانی

عسل سیاه دانه

دوشنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۹، ۰۳:۰۵ ب.ظ | فروش عسل طبیعی | ۰ نظر

عسل سیاهدانه:

سیاهدانه گیاهی یک ساله با گل هایی به رنگ سفید و بنفش است . این گیاه دارای برگ های سرخسی شکل متشکل از برگچه است که این برگچه ها به گونه ای گل را احاطه کرده اند که هاله ای اطراف آن دیده می شود . به همین دلیل به این گیاه ، “عشق در هوای مه آلود” هم می گویند . گل های آن به رنگ سفید آبی و صورتی است و اطراف آن یک غلاف وجود دارد . بهترین زمان برای کاشت این گیاه ، اواخر بهار یا اوایل تابستان است .
ارتفاع گل سیاه دانه به 38 تا 50 سانتی متر می رسد . گل سیاه دانه را با دیگر گل های یکساله به صورت ترکیبی در حاشیه ها می کارند و برای تزیین حاشیه ها از این گل استفاده می شود. گلدهی از اواخر بهار شروع می شود و اگر گلهای خشک روی گیاه حذف شود ، گلدهی تا پاییز هم ادامه می یابد . رنگ این غلاف ها با افزایش سن گیاه ، تغییر می کند به گونه ای که در ابتدا شیری رنگ هستند بعد سبز و بعد قرمز می شوند .

 

عسل سیاه دانه

خواص سیاهدانه:

سیاهدانه در فرهنگ زرتشتی از بهترین داروهاست و همیشه بدست ایرانیان بکارمی رفته است . سیاهدانه برای افزایش نیروی ایمنی جان و تن سودمند است .

سیاهدانه و روغن آن موثرترین و مفیدترین چیزی است که برای تقریباً هر بیماری ، آلرژی یا حساسیت و حتی بیماری های جدی مانند نفس تنگی ، دیابت، معرق ، محرک ، بادشکن ، صفرا بر و هضم کننده غذا ، اختلالات در سیستم دفاعی بدن ، زردی ، ایدز (AIDS) و حتی سرطان مورد استفاده قرار می گیرد .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی