فروش عسل طبیعی

فروش عسل طبیعی با ضمانت تست

فروش عسل طبیعی

فروش عسل طبیعی با ضمانت تست

فروش عسل طبیعی با ضمانت بازگشت محصول 09130081735

بایگانی

عسل وحشی جنوب

يكشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۸، ۱۰:۰۶ ق.ظ | فروش عسل طبیعی | ۰ نظر

عسل وحشی جنوب

عسل وحشی

 

تا کنون فکر نمی کردید که در جنوب کشور نیز یکی از بهترین عسل های ایران را پیدا کنید؟ در این فصل های سرد که بهترین زمان برای سفر به مناطق جنوبی کشورمان همانند جزیره هایی مانند کیش و قشم است، حتما عسل وحشی جنوب را خریداری کنید. این زنبور های عسل کندوی خود را در میان درختان جنگل های حرا می سازند و از گونه های گیاهی خاص منطقه تغذیه می کنند. به همین دلیل طعم این نوع عسل بسیار خاص بوده و مزه ای بین شیرینی و کمی شوری دارد. اگر برای بازدید از جنگل های حرا د رناحیه شمالی جزیره قشم می روید، می توانید از مردم بومی این منطقه عسل گرانقیمت اما مرغوب این ناحیه را خریداری کنید.

در منطقه جنوب همچنین عسل وحشی کوهی یافت می شود. این عسل از زنبورهایی به نام آپیس فلورا به دست می آید. زنبورهای وحشی جنوب در میان صخره ها و کوه ها و همچنین بر روی درختانی همانند درخت خرما، کنار (سدر) مرکبات جنوب و … کندوهای خود را می سازند. این زنبورها را نمی توان پرورش داد و مردم محلی تنها با کندن کندوها و جمع آوری عسل می توانند این نوع عسل را، تهیه کنند. از جمله عسل هایی که به هیچ عنوان شکرک نمی زند، می توان به عسل وحشی کوهی جنوب اشاره کرد. با این وجود، پراکندگی این زنبورها در تمام مناطق جنوبی ایران باعث شده که در هر منطقه توریستی بتوانید این نوع عسل را ببینید. یادتان باشد که این نوع عسل بسیار کمیاب بوده و حتما از فروشندگان محلی خریداری کنید.


عسل زرشک و عسل عناب در خراسان جنوبی

عسل زرشک

اگر به مناطق خراسان جنوبی و شهرهایی مانند بیرجند و فردوس سفر می کنید، حتما از این عسل خوشمزه امتحان کرده و خریداری کنید. عسل زرشک در ماه های اول سال تولید می شود و جزو عسل هایی است که رنگ قهوه ای تیره متمایل به سیاه دارد. عسل عناب تازه را نیز در اواخر تابستان می توانید خریداری کنید. این عسل نیز رنگ قهوه ای کهربایی دارد. به دلیل منطقه آب و هوایی، غلظت این نوع عسل بسیار بالا بوده و در نتیجه مواد مغذی فراوانی دارد. این عسل ها را می توانید از کشاورزان باغات عناب یا زرشک خریداری کنید. جدای از آن در مغازه های مختلف این منطقه نیز تنوع آن ها را پیدا خواهید کرد. عسل عناب یکی از بهترین عسل های ایران برای خرید سوغاتی در این استان است.

 

خواص معجون سیاه دانه و عسل 

 

فواید عسل برای پوست چیست؟
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی