فروش عسل طبیعی

فروش عسل طبیعی با ضمانت تست

فروش عسل طبیعی

فروش عسل طبیعی با ضمانت تست

فروش عسل طبیعی با ضمانت بازگشت محصول 09130081735

بایگانی

زنجبیل با عسل برای سرماخوردگی

دوشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۲۴ ق.ظ | فروش عسل طبیعی | ۰ نظر

عسل  با زنجبیل برای سرماخوردگی

 

زنجبیل با عسل برای سرما خوردگی ، مصرف زنجبیل تازه باعث افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن می شود و به بدن کمک می کند تا توان بیشتری برای مقابله و پیشگیری از سرما خوردگی داشته باشد .

در طول سال ، خصوصا فصل زمستان و پاییز ، ممکن است به سرماخوردگی مبتلا شویم . سرماخوردگی نوعی بیماری ویروسی است که می تواند با عفونت های باکتریایی تنفسی همراه باشد . علائم اولیه سرما خوردگی ، ترشحات رقیق حلق و بینی ، خارش یا سوزش گلو و حلق ، گرفتگی بینی و صدا و سرخی چشم ها است .

 

زنجبیل 

زنجبیل گیاهی دارویی ، با طعمی تند و شیرین است که بویی مطبوع دارد و یکی از موثر ترین گیاهان در درمان سرما خوردگی است .

 

خواص زنجبیل 

به طور کلی زنجبیل خواص دارویی فراوانی دارد ، از جمله :
ضد استفراغ ، پیشگیری از میگرن ، درمان مشکلات گردش خون ، درمان سرگیجه ، درمان سرما خوردگی و آنفولانزا ، درمان مشکلات معده ، پیشگیری از سرطان ، تسکین درد مفاصل

 

سرما خوردگی زنجبیل

 

 

زنجبیل با عسل برای سرماخوردگی 

 

مصرف زنجبیل تاثیر بسزایی در پیشگیری از سرما خوردگی دارد . از آنجا که زنجبیل خاصیت ضد ویروسی و ضد باکتریایی فوق العاده ای دارد ، به عنوان یکی از بهترین دارو های گیاهی برای تقویت سیستم ایمنی به شمار می رود .

چای زنجبیل + عسل + آبلیمو : این دمنوش برای تسکین علائم سرماخوردگی ، درمان و پیشگیری از آن بسیار مفید است . زنجبیل خاصیت ضد میکروبی دارد و عسل گلو درد را بهبود می بخشد . آبلیمو سرشار از فیتو کمیکال و ویتامین ث است که این ترکیبات سیستم ایمنی بدن را بهبود می بخشند .

چای زنجیبل + عسل + آبلیمو + میخک : میخک آرامش بخش و همچنین برای باز کردن راه های سینوسی و بینی موثر است . افرادی که به سرما خوردگی مبتلا و دارای مشکلات سینوسی هستند ، می توانند میخک را به ترکیب چای زنجبیل و عسل  و آبلیمو اضافه کنند . می توانید از چند حبه سیر خرد شده ، چای سبز، یک تکه چوب دارچین هم برای پر بار تر کردن دمنوشتان استفاده کنید .

پیشنهاد می شود هر زمان متوجه علائم اولیه سرماخوردگی شدید ، دمنوش چای زنجبیل ، عسل و آبلیمو را مرتب استفاده کنید تا سیستم ایمنی شما تقویت شود و دچار سرماخوردگی شدید تر نشوید .

 

مواد لازم برای شربت عسل و آبلیمو ی ضد سرماخوردگی :


آب : 1 پیمانه

عسل : قاشق چای خوری

آب لیموی تازه : 2 قاشق چای خوری

1. آب را روی اجاق یا در لیوان در مایکرویو گرم کنید .

2. عسل و آب لیموترش را به آب گرم اضافه نمایید و تا زمانی که عسل در آب حل شود هم بزنید .

3. با یک قاشق پیش از نوشیدن تست کنید تا مطمئن شوید زیاد داغ نیست .

 

 

سخن پایانی

دقت کنید به هیچ عنوان نباید به کودکان زیر 12 ماه عسل بدهید . راهکار های ارائه شده صرفا جنبه ی پیشنهادی و بازگویی تحقیقات انجام شده را دارد و حتما برای انجام هرکاری تحقیق کنید و یا با پزشک خود مشورت کنید .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی