فروش عسل طبیعی

فروش عسل طبیعی با ضمانت تست

فروش عسل طبیعی

فروش عسل طبیعی با ضمانت تست

فروش عسل طبیعی با ضمانت بازگشت محصول 09130081735

بایگانی

عسل جنگلی

يكشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۸، ۰۸:۴۶ ب.ظ | فروش عسل طبیعی | ۰ نظر

عسل جنگلی

 

عسل جنگلی

عسل جنگلی، یکی دیگر از انواع عسل طبیعی است که از درختانی چون صنوبر، کاج و سرو جنگلی به عمل می آید. این درختان گل ندارند، اما در برخی از فصول سال، شهد خاصی تولید می کنند که از آن شهد، عسل جنگلی تولید می شود. این عسل در صادرات نقش مهمی دارد.
عسل جنگلی معمولا به دو صورت تهیه می شود در نوع اول، از کندوهای زنبوران وحشی که در دل جنگل قرار دارند، برای برداشت عسل مورد استفاده قرار می گیرد. این عسل را "عسل وحشی" می نامند. و در نوع دوم، معمولا زنبورداران کندو های خود را در دل جنگل مستقر می کنند و زنبور ها در داخل جنگل پرواز کرده و از گلهای داخل جنگل تغذیه می کنند. عسل حاصل را که عسلی طبیعی است، عسل جنگلی می گویند. این عسل دارای طعم و عطر بسیار دلنشین و آب و رنگ تیره می باشد.

 

برخی از خواص درمانی : 

دارای طبع گرم
مفید و مقوی ضد عفونی کننده بدن
مفید برای ارتروز و روماتیسم

 

عسل جنگلی چیست و چگونه تولید می شود؟


یکی از عسل های موجود در بازار عسل جنگلی می باشد که به روش های مختلفی تولید می شود و در بازار برای عرضه وجود دارد.

نوع دیگری که عسل مختلفی در بازار وجود دارد عسل جنگلی می‌نامند این نوع عسل دارای ویژگی ها و خاصیت های بسیار متفاوت می باشد که عسل جنگلی هنگامی که درمناطق خواص گیاهان وحشی می کنند و زنبورهای عسل از آنها برای جمع‌آوری شهد بهره‌مند می‌شوند می توان ادعا کرد که عسل جنگلی تولید شده است این نوع عسل به علت آب و هوای خاصی که در این مناطق وجود دارد در سالهای مختلف آب و هوای متفاوت وجود دارد و به همین دلیل دارای مزه و طعم های مختلفی در هر سال می باشد. یکی از این عسل های وحشی که در آلمان تولید می شود دارای رنگ تیره ای است که بسیار طرفداران مختلفی را برای خود جذب کرده است و همچنین در داخل اروپای مرکزی درختان کاج وجود دارند که از آنها عسل های وحشی تولید می شود و این عسل ها دارای خاصیت های میکروبی بسیار قوی هستند.

 

 

خصوصیات شیمیایی عسل 

 

عسل وحشی جنوب 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی